halopro96 Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 i halo 3 kan man slåss med master chiefs händer?? skulle gärna vilja veta :thanks: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Nej. (Om man inte räknar med plasmapistolen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Joo, men.. aa på halo 2 när man har den där lilla blåa svärdet eller stickan eller vad den nu heter när engergin tar slut då finns det inget då slår man bara med händerna... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Då slåss du med handtaget... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Om du har flaggan i Capture the flag eller om du har en skalle tror jag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Om du har flaggan i Capture the flag eller om du har en skalle tror jag :) Om man har flaggan så slår han med flaggan och om man har skallen så slår han med skallen (med vissa undantag) jag tror Halopro96 undrade om man typ kunde släppa vapnet och börja mosa små grunts eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Om du har flaggan i Capture the flag eller om du har en skalle tror jag :) Om man har flaggan så slår han med flaggan och om man har skallen så slår han med skallen (med vissa undantag) jag tror Halopro96 undrade om man typ kunde släppa vapnet och börja mosa små grunts eller nåt. Nej flaggan och skallen är så nära man kan komma :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Plasma Gun eller vad den heter. Han slår ju med vänster handen. Eller Ärtpistolen som jag kallar den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Tänkte om det fanns en bugg i 2:an på första banan men det finns kanske inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Upload Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Tänkte om det fanns en bugg i 2:an på första banan men det finns kanske inte. Nepp i halo 3 kan man slåss med master chiefs händer?? skulle gärna vilja veta :thanks:Nepp, (med skull och flag kan man, men det räknas väl inte som händer) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Kör man online custom game och har Elite gubbe och har moddat så att man spawnar med missile pod eller flamethrower så kan man droppa den och slå med händerna, men det skadar inget xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 bara med plasma pistol annars inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg