Wetterl Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Bra för att vara första gången, men när man ska ta båda Charizards vingar är ett tips att kopiera den vingen man ser hela på och sedan göra så att kopian blir vänd 180 grader Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hugoo Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Jag har läst denna tråd idag och bestämde mig för att göra en egen! Geodude med den Lila lurvbollens ögon och Gravelers fötter! (la till tänder själv) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Jag har läst denna tråd idag och bestämde mig för att göra en egen! Geodude med den Lila lurvbollens ögon och Gravelers fötter! (la till tänder själv) Cool! PS. "Lurvbollen" heter Venonath! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hugoo Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Min andra sprite kommer här! jag kallar den Hyptew! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 OMG :blink: Bättre kan du väll, mycket bättre borde du kunna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hugoo Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Min tredje... men hur får ni andra dem så perfekta? Det känns som att jag suger på det här..Dratigonite.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 (redigerat) Min tredje... men hur får ni andra dem så perfekta? Det känns som att jag suger på det här..Dratigonite.bmp Nee du suger inte! Du är bara nybörjare! EDIT:Mina Nyaste: Redigerat 19 Februari 2009 av Fr3Du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 (redigerat) Min tredje... men hur får ni andra dem så perfekta? Det känns som att jag suger på det här..Dratigonite.bmp Den där äger ju, plus att jag gjorde skit-sugiga i början a min kariär Redigerat 19 Februari 2009 av Wetterl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Min tredje... men hur får ni andra dem så perfekta? Det känns som att jag suger på det här..Dratigonite.bmp Den där äger ju, plus att jag gjorde skit-sugiga i början a min karaktär I början av din karaktär? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 WTF, min kariär skrev jag, måste varit lillebrorsan eftersom jag gick på toa innan jag skicka inlägget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Min nyaste! Flygon-Grovyle! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Min nyaste! Flygon-Grovyle! Fy va nice här är min nyaste Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg