Antonioz Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Den är väldigt fin :) Sjärtfenan ser lite liten ut dock, tycker jag iallafall. Skägget skulle nog se snyggare ut om du färga över lite av konturen på underläppen/hakan Elektrisk fluga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 15 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2011 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 18 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2011 Snygg! Min: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 COME BACK djävulen aka belsebub Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 COME BACK djävulen aka belsebubHar helt glömt de nya pokémonen, kommer med en strax. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 Föredrar de gamla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 jag med men skulle prova de nya :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wheelspin Skrivet 5 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2011 Vad tycks, det var ett tag sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wintring Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 dessa pokemons har jag gjort med min kompis wheelspin's hjälp, eller ja han lärde mig så jag fortsatte själv här är några jag har gjort : Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VicChampion Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 det här är min första sprite som jag lägger ut på fuska, jag har gjort för några år sen och de har försvunnit nu ni får avgöraom jag fortfarande kan ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VicChampion Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 (redigerat) jag har stört mig ett tag på att Gorebyss ser så tjejig ut Redigerat 7 Mars 2011 av VicChampion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg