fubbis Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Och dens utvekling: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 spara era bilder i JEPG istället för BMP det blir mycket bättre då :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Sprite_pokemon_2.bmp Här är min andra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Cool! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 3 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Nu är min senaste klar laddar upp i två format. Så ett så ni kan se den snabbt och ett så ni får den med bättre kvalite pkmn.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Super snygg! Du är riktigt bra på paint! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 3 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 hehe tack ^^ jag har typ använt det rätt mycke oxå^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 (redigerat) Uppdaterat bildspel:FLYTTAD 1 i vänstra hörnet=1:a utveklingen. 2 i vänstra hörnet=2:a utveklingen. 3 i vänstra hörnet=3:dej utveklingen. N M(Not My) skylt i högra hörnet=inte jag som har gjort de. Redigerat 22 Maj 2008 av fubbis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 bra! Kul att du tagit med våra också ^_^ Här är min tredje, ta gärna med den i bildspelet om du vill Sprite_pokemon_3.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 3 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 cool! ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 sa du till mig: Tack!! Sa du till Fubbis: Håller med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 3 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 till dig har inte tittat på fubbis än fixar powerpoint nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg