slapparen Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Nu tänkte jag ge er en förhands granskning av MA(Mitt alster)SPECIAL! Dagens tema:Alternative Evos! Jag har gjort alla evos helt själv i Paint. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Har gjort typ 3 egna förut men här kommer en 4 :P : Name: Rilfoor Type: Ghost/Fire Stg: 1/2 Kind of Pokemon: Ghostanimal (Spökdjur) Attacks: Flamet Wheel, Slash, Shadow Ball & Iron Tail. vilka är dina andra 3? Nu tänkte jag ge er en förhands granskning av MA(Mitt alster)SPECIAL! Dagens tema:Alternative Evos! Jag har gjort alla evos helt själv i Paint.coola!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Arigatou! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 En underutveckling av Chinchou! vad tycks? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 En underutveckling av Chinchou! vad tycks? cool!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 En underutveckling av Chinchou! vad tycks? cool!! thx! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Jag gillar inte den. Det är svart outline på vänster sida, medan den är ljusare på höger sida, vilket är konstigt eftersom att ljuskällan är till vänster. Formen är inte helt perfekt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 En underutveckling av Chinchou! vad tycks? cool!! thx! your welcome Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Jag gillar inte den. Det är svart outline på vänster sida, medan den är ljusare på höger sida, vilket är konstigt eftersom att ljuskällan är till vänster. Formen är inte helt perfekt.ok.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 NU SÄGER JAG DET FÖR SISTA GÅNGEN!!!!!!!!!!! DET HETER INTE UNDERUTVECKLING!!!!!!!!!!!!! DET HETER NEDGRADERING!!!!!!!!!!!!! FATTA!!!!!!!!! FATTA!!!!!!!!! FATTA!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 NU SÄGER JAG DET FÖR SISTA GÅNGEN!!!!!!!!!!! DET HETER INTE UNDERUTVECKLING!!!!!!!!!!!!! DET HETER NEDGRADERING!!!!!!!!!!!!! FATTA!!!!!!!!! FATTA!!!!!!!!! FATTA!!!!!!!!! Jag känner samma som dig, hatar när någon säger "underutveckling" <_< Det var väll inte nödvändigt att anmäla? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 NU SÄGER JAG DET FÖR SISTA GÅNGEN!!!!!!!!!!! DET HETER INTE UNDERUTVECKLING!!!!!!!!!!!!! DET HETER NEDGRADERING!!!!!!!!!!!!! FATTA!!!!!!!!! FATTA!!!!!!!!! FATTA!!!!!!!!! Jag känner samma som dig, hatar när någon säger "underutveckling" <_< Det var väll inte nödvändigt att anmäla? inte? man får väll kalla det vad man vill. bara för att det låter fulare är det väll inte fel? Hans inlägg kan väll kännas stötande för de personer som kallar det underutveckling. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg