Chagi Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 TADA utvecklingen till Glarghilungidung Den heter "10 bokstäver" Men den ska kallas Gilarghilungidung :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 killen:mamoswine, electrivire, weawile, yanmega, gliscor, rympherior, gallade,dusknoir tjejen:mamoswine, electrivire, weawile, yanmega, gliscor, rympherior, gallade,dusknoir o spiritomb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 (redigerat) killen:mamoswine, electrivire, weawile, yanmega, gliscor, rympherior, gallade,dusknoir tjejen:mamoswine, electrivire, weawile, yanmega, gliscor, rympherior, gallade,dusknoir o spiritomb jag är ganska trött, så jag kanske missar något, men vad är skillnaden bortsett från den gröna fjången på halsen? Utveckling till Gilarghilungidung; Den heter "10 bokstäver" Men den skall kallas Gilarghilungidungi :angry: [edit] oops det svävande huvudet ska bort Redigerat 16 Juli 2009 av Chagi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 killen:mamoswine, electrivire, weawile, yanmega, gliscor, rympherior, gallade,dusknoir tjejen:mamoswine, electrivire, weawile, yanmega, gliscor, rympherior, gallade,dusknoir o spiritomb jag är ganska trött, så jag kanske missar något, men vad är skillnaden bortsett från den gröna fjången på halsen? Utveckling till Gilarghilungidung; Den heter "10 bokstäver" Men den skall kallas Gilarghilungidungi :angry: [edit] oops det svävande huvudet ska bort det är ingen skillnad mer än det gröna för jag orkade inte gör mer skillnad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Pokémon-sprites får inte vara större än 80x80 pixlar :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Pokémon-sprites får inte vara större än 80x80 pixlar :angry: men den ska ändå inte vara med i ngt spel så det spelar ingen roll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rubbew Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Här kommer en sprite som anton sa att jag skulle göra: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Här kommer en sprite som anton sa att jag skulle göra:cool den blev! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 en som rubbew sa att jag skulle göra: srry för dubbel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Nice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 en som rubbew sa att jag skulle göra: srry för dubbel Cool vilka Pokémon har du blandat? Kan se Swampert, en av Clamperls utvecklingar (kommer inte ihåg vad den heter) och kanske Charizard? (Vingarna) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 (redigerat) en som rubbew sa att jag skulle göra: srry för dubbel Cool vilka Pokémon har du blandat? Kan se Swampert, en av Clamperls utvecklingar (kommer inte ihåg vad den heter) och kanske Charizard? (Vingarna) swampert, huntail, bagon, magby, rayquasa, charizard och dragonite Redigerat 18 Juli 2009 av anton99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg