Riolu Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 http://i25.tinypic.com/5lqb04.png =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PortaL Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Hej! Har gjort denna `Pokemon´ Från skratch.... Detta är min första Skratchade Pokemon... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Hej! Har gjort denna `Pokemon´ Från skratch.... Detta är min första Skratchade Pokemon... Fin... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Första jag gör det här året :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maron Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 För er som inte har gjort sprites innan men vill testa, har jag gjort en liten guide så ni har lite grundläggande kunskap ;) om ni vill veta något mer så har jag fler guides. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 9 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Fin guide :) Dock skulle den även kunna beskriva hur man använde olika verktyg för att till exempel ändra färg eller klistra på utan att få med det vita. Om den ska vara ytterligare lite mer grundläggande. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maron Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Fin guide :) Dock skulle den även kunna beskriva hur man använde olika verktyg för att till exempel ändra färg eller klistra på utan att få med det vita. Om den ska vara ytterligare lite mer grundläggande. :P Okej ;) nu har jag lagt till det i guiden :) Säg gärna till om det är någonting mer jag ska lägga till :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 9 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Ser väldigt bra ut måste jag säga :) Är det okej om jag lägger till den i första inlägget för så att folk hittar den lättare? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maron Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Ser väldigt bra ut måste jag säga :) Är det okej om jag lägger till den i första inlägget för så att folk hittar den lättare? :) Gör du det, skriv bara att jag gjort den :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 9 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Självklart ska jag göra det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maron Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 (off topic) är det ok att göra en egen spriteshop-tråd? (on topic) Här är några fler sprites ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 10 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Det finns väldigt många Spriteshop-trådar och en "officiell" Men om du vill så får du självklart göra en egen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg