Antonioz Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 Gjorde några av mina pokémon i ''stridsställning'' vanliga: ''stridställningar'': Blev visst för stora men orkar inte ändra x_x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 en till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 12 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 Gjorde några av mina pokémon i ''stridsställning'' vanliga: ''stridställningar'': Blev visst för stora men orkar inte ändra x_x Ser skin najs ut :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 Gjorde några av mina pokémon i ''stridsställning'' vanliga: ''stridställningar'': Blev visst för stora men orkar inte ändra x_x Ser skin najs ut :) Tackar ;> var svårare än jag trodde och dom blev inte så bra som jag tänkt mig men men ;> En Machamp, En Rapidash och lite eget plock kan till slut blir en Kentaur ;D Inte heller denna blev perfekt men tycker den är okej 8] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Den är ganska bra, men du måste tänka på att få till en mjukare övergång mellan underdelen och ovandelen istället för att ha det som en skarp linje... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Den är ganska bra, men du måste tänka på att få till en mjukare övergång mellan underdelen och ovandelen istället för att ha det som en skarp linje... jo jag vet men det var inte så lätt ;-< försöker igen 8D Den är ganska bra, men du måste tänka på att få till en mjukare övergång mellan underdelen och ovandelen istället för att ha det som en skarp linje... jo jag vet men det var inte så lätt ;-< försöker igen 8D Edit: Skit samma ._. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maron Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Testade att de- och re-vampa sprites detta är mina första försök: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Överdelen blev för stor, benen för kraftiga och armarna ser ut att sitta i vingarna... :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maron Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Överdelen blev för stor, benen för kraftiga och armarna ser ut att sitta i vingarna... :/ Det är bara en förnyelse av beedrill från green, jag gjorde inte basen själv :/ Jag ändrade bara färgerna och skuggorna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wheelspin Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Gjorde några av mina pokémon i ''stridsställning'' vanliga: ''stridställningar'': Blev visst för stora men orkar inte ändra x_x Jag tycker dessa blev snygga!!! men, grönsaken i farfetch moltres saken saknas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Gjorde några av mina pokémon i ''stridsställning'' vanliga: ''stridställningar'': Blev visst för stora men orkar inte ändra x_x Jag tycker dessa blev snygga!!! men, grönsaken i farfetch moltres saken saknas Jo jag funderade på att ta med den, visste dock inte var jag skulle sätta den då näbben är stängd så jag sket i det ;> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maron Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Jag gjorde den här (en kortare version finns i trainer sprites tråden) Vad tycks? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg