wintring Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 Tja! Wintring här igen , tänkte bara höra , om någon är här inne och kollar kommentera gärna för det känns helt tråkigt och lägga in när man inte får några svar :( :thanks: i för väg :D plus så lägger jag upp min senaste pokemon (; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 Helt klart bästa sysslan på forumet. Få liv, o du trevliga tråd! Har inte gjort sånt här på jättelänge, blev inte helt nöjd men men: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 12 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2011 Pokémondelen är ganska död nu, tycker jag. Kommer inte ihåg när det började hända, men det har hänt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 20 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2011 det hände när jag var borta över vintern <_< (till josjuice) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 20 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2011 Den mittersta är riktigt cool tycker jag. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 28 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2011 (redigerat) Blitzle + Miltank Den blev lite sisådär... Jaja, det får duga ^^' (Edit: Blev "#2 medlem" med det här inlägget :3) Redigerat 28 Mars 2011 av Riolu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 Blitzle + Miltank Den blev lite sisådär... Jaja, det får duga ^^' (Edit: Blev "#2 medlem" med det här inlägget :3)nja lite sådär en ny av mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 1 April 2011 Rapport Dela Skrivet 1 April 2011 Gjorde den här dagen då alla Black & White sprites släpptes. Den blev inte så bra ^^' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teil Skrivet 22 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2011 min första Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teil Skrivet 23 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2011 en till blev nog lite dålig men jag är en nybörjare på detta: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg