Hoppa till innehåll

Hjälp!? Kingdom Hearts1

mytter

Rekommendera inlägg

jag behöver hjälp.... jag har hittat nyckelhålen i agrabah , wonderland, Tarzan:s ,terverns town och klarat phills cup. men det kommer ingen ny värld. det kommer bara två stycken warp hole....... men när ja åker till dom kommer jag bara till wonderland och tarzans värld... ja vill veta vad man ska göra för att komma vidare...

och jag har pratat med pinoccio och benjamin i accecoary shop men ja vet fortfarande inte hur jag ska göra ..

snälla hjälp!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har exakt samma problem, jag har också låst de världarna och klarat phills cup. + Jag har blå, röd, grön trinity.

Jag har blivit uppkäkad av monstro och räddat pinoccio, och varit i deras lilla affär i travelers town, men nu när jag ska försöka gå vidare till atlantica så blir det bara som ett warp hole och jag hamnar i wonderland eller någon av de anda världarna. Måste man klara pegasus cup för att kunna fortsätta till atlantica eller?

Jag klarar verkligen inte yuffie och Leon, jag har försökt hur många gånger som hellst, jag dör alltid när det bara är leon kvar och han får det där lysande svärdet.. måste man verkligen göra den nu?

Kan det vara så att jag har missat något slags traveling gummi sak, för när jag pratar med cid så säger han att jag ska komma tillbaka när jag har "den andra gummi" Tydligen så har jag bara en del av något sånt som ska sitta ihop... men vad har jag missat då...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 år senare...

Ok, jag klarade pegasus cup och nu är jag i atlantica.

Om inte du har gjort pegasus cup borde du göra den, kan vara det som fattas

Hur kom du till pegasus cup?

jag har klarat phil cup ensam och med kalle och långben men det är fortfarande bara philcup man kan delta i!

Måste jag göra nåt specielt eller ska jag bara vänta?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...