Gäst DamelQ Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Han är 12, Jag har sett att han haft P12 bevid sitt namn förut, Och det måste varit ljug eller en internet relation. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 ok, han är en 12 årig tönt som får stånd av att ljuga...fact du kan ju iaf skaffa dig en flickvän innan du skriver sånt här så KANSKE vi tror på dig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 ja jag ska säga sanningen nu min tjej och jag träffades på nätet alltså på lunarstorm då Började vi snacka och gedde varandra vårat telefonummer och adress :P sen blev vi ihop men vad jag inte visste vad att hon bodde långt ifrån mig :P xD slå det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 lol bra att kolla sånt innan man blir ihop ^^" du sa aldrig hur gammal du är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GlodLampa Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 ja jag ska säga sanningen nu min tjej och jag träffades på nätet alltså på lunarstorm då Började vi snacka och gedde varandra vårat telefonummer och adress :P sen blev vi ihop men vad jag inte visste vad att hon bodde långt ifrån mig :P xD slå det :P GAV! G-A-V Gustav Adolf Viktor FÖRHELVE*E! iallafall, nternet realtioner går aldrig bra, inte för mig anyway. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Internet relationer funkar inte -.- Skaffa en riktig flickvän ist Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Men träffar väl varandra inann man blir i hop :blink: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Du ska aldrig ha en relation med någon på internet, det KAN inte sluta lyckligt. Har haft ett fåtal, som slutat med att jag har gjort slut dagen/dagarna efter. Jag kan inte leva under den pressen att min flickvän som bor i uddevalla 30 mil härifrån kallar mej för Älskling och gulleputt. Jag kan nämnligen inte säga detsamma till henne, då jag är för feg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Du ska aldrig ha en relation med någon på internet, det KAN inte sluta lyckligt. Har haft ett fåtal, som slutat med att jag har gjort slut dagen/dagarna efter. Jag kan inte leva under den pressen att min flickvän som bor i uddevalla 30 mil härifrån kallar mej för Älskling och gulleputt. Jag kan nämnligen inte säga detsamma till henne, då jag är för feg. Word! Asså JackBlack då måste bli seriösare när det gäller sånt här..man ska inte ljuga om man kan inte säga att ni var tsm om ni inte äns hade träffats. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Om du nu är 12 år, så behöver du heller inte stressa över att få en flickvän, vänta tills du är 16-17 innan du börjar med flickvänner. Men som sagt, ha aldrig internet relationer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adriano Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 LOL XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 *insert väl valda svordommar här* Onödig bumpare stör mig så in i.... <_< Låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg