Hoppa till innehåll

Min Flickvän Ska Komma Till Mig Nu På Lördag...

Gäst JackBlack

Rekommendera inlägg

Gäst JackBlack

ja jag ska säga sanningen nu min tjej och jag träffades på nätet alltså på lunarstorm då Började vi snacka och gedde varandra vårat telefonummer och adress :P sen blev vi ihop men vad jag inte visste vad att hon bodde långt ifrån mig :P xD slå det :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja jag ska säga sanningen nu min tjej och jag träffades på nätet alltså på lunarstorm då Började vi snacka och gedde varandra vårat telefonummer och adress :P sen blev vi ihop men vad jag inte visste vad att hon bodde långt ifrån mig :P xD slå det :P

GAV! G-A-V Gustav Adolf Viktor

FÖRHELVE*E!

iallafall, nternet realtioner går aldrig bra, inte för mig anyway.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ska aldrig ha en relation med någon på internet, det KAN inte sluta lyckligt. Har haft ett fåtal, som slutat med att jag har gjort slut dagen/dagarna efter. Jag kan inte leva under den pressen att min flickvän som bor i uddevalla 30 mil härifrån kallar mej för Älskling och gulleputt. Jag kan nämnligen inte säga detsamma till henne, då jag är för feg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DamelQ

Du ska aldrig ha en relation med någon på internet, det KAN inte sluta lyckligt. Har haft ett fåtal, som slutat med att jag har gjort slut dagen/dagarna efter. Jag kan inte leva under den pressen att min flickvän som bor i uddevalla 30 mil härifrån kallar mej för Älskling och gulleputt. Jag kan nämnligen inte säga detsamma till henne, då jag är för feg.

Word!

Asså JackBlack då måste bli seriösare när det gäller sånt här..man ska inte ljuga om man kan inte säga att ni var tsm om ni inte äns hade träffats.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 månader senare...
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...