zitroz Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Hej jag har en skiiit jobbig tvångs tanke som får mig att vilja berätta för den jag tycker om att jag tycker om den. :( jag försöker verkligen inte göra det för varje gång jag har gjort det har tjejen bara frakat. :( Och nu är jag kär igen och jag vill inte att det ska skita sig så jag vill verkligen inte berätta det nu. Jag vet inte riktigt varför jag gjorde den här tråden, jag ville väll prata ut lite och så undrar jag om nån annan har typ samma problem och om nån vet hur man kan stoppa dom här j*vla tvångs tankarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banthafooder Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Jaha de är lite svårt o hjälpa när man inte får reda på vad tvångstankarna handlar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 27 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Det står ju i början! Dom får mig att berätta för den jag tycker om att jag tycker om dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banthafooder Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Jaha där du hehe lite morgon blindhet kan drabba även den bäste. Annars så förstår jag inte riktigt, de är väll bara att du berättar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Oj, vilken tvångs tanke... verkligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
erikss Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 dt är ingen tvångstanke.. säg bara till henne, de finns inget att förlora på dt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 27 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Öh jo och ööh joo man kan sabba hela vänskaps förhollandet totalt och jo för mig är det en tvångstanke. :C Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Jag vet hur det är, man känner att man vill bara säga det och samtidigt vill man inte förstöra vänskapen. Men som tur var så kände hon likadant för mig :] Visst det är ett tufft val, men om du inte säger det så lär du ångra dig efter ett tag. Om du väljer att säga det så kan det bara sluta på två sätt, simple fact. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Tja tvångstankar har man ju,, men det gäller andra saker.. aja tillbaks till ämnet.. Det beror på hur kär du är, och hur bra vänskapen är, om vänskapen är så stor du inte vill förlora den är det la oftast så att vänskapen kommer att hålla, även om det kommer ta tid att hämta sej efter ett brutet förhållande om du fattar vad ja menar... Angående tvångstankarna är det nog mest självdiciplin, försök hålla dej, och tänk på vad du säger btw. vet du om hon gilolar dejj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Ifall man är kär i någon brukar man oftast säga det? Annars så är det väl ändå ingen mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 själv förlora jag vänskapen när jag försökte men det hjälper att bara vara med sina vänner i klassen istället för att täncka på henne (fasten hon halvt pratar skit om mig på BDB) men det skulle nog endå inte varit så kul att va ihop med henne med tanke på att hon bara är på plattan hela dagarna och hon har kul genom att hoppa runt och krama alla eller peta alla på näsan utan att själv bli träffad. Konstigt att det behövs ett nej för att se sånt <_< Så mitt förslag är att du antingen satsar på att hon tycker om dig (va säker på att hon inte stöter på nån annan för tillfälet) eller behåll din vänskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 2 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Jag vet inte om hon tycker om mig så men jag skulle inte tro det heller.. "/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.