Hoppa till innehåll

Tvångs Tankar D:


Rekommendera inlägg

Hej jag har en skiiit jobbig tvångs tanke som får mig att vilja berätta för den jag tycker om att jag tycker om den. :(

jag försöker verkligen inte göra det för varje gång jag har gjort det har tjejen bara frakat. :(

Och nu är jag kär igen och jag vill inte att det ska skita sig så jag vill verkligen inte berätta det nu.

 

Jag vet inte riktigt varför jag gjorde den här tråden, jag ville väll prata ut lite och så undrar jag om nån annan har typ samma problem och om nån vet hur man kan stoppa dom här j*vla tvångs tankarna!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag vet hur det är, man känner att man vill bara säga det och samtidigt vill man inte förstöra vänskapen. Men som tur var så kände hon likadant för mig :]

 

Visst det är ett tufft val, men om du inte säger det så lär du ångra dig efter ett tag.

Om du väljer att säga det så kan det bara sluta på två sätt, simple fact.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja tvångstankar har man ju,, men det gäller andra saker.. aja tillbaks till ämnet.. Det beror på hur kär du är, och hur bra vänskapen är, om vänskapen är så stor du inte vill förlora den är det la oftast så att vänskapen kommer att hålla, även om det kommer ta tid att hämta sej efter ett brutet förhållande om du fattar vad ja menar...

 

Angående tvångstankarna är det nog mest självdiciplin, försök hålla dej, och tänk på vad du säger

 

btw. vet du om hon gilolar dejj?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

själv förlora jag vänskapen när jag försökte men det hjälper att bara vara med sina vänner i klassen istället för att täncka på henne (fasten hon halvt pratar skit om mig på BDB) men det skulle nog endå inte varit så kul att va ihop med henne med tanke på att hon bara är på plattan hela dagarna och hon har kul genom att hoppa runt och krama alla eller peta alla på näsan utan att själv bli träffad. Konstigt att det behövs ett nej för att se sånt <_<

Så mitt förslag är att du antingen satsar på att hon tycker om dig (va säker på att hon inte stöter på nån annan för tillfälet) eller behåll din vänskap.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...