Vendetta Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 (redigerat) Detta är min tredje film jag gjort sen jag skaffa easy toon. Den tycker jag blev riktigt bra. En fråga bara: Finns det nått annat gratis flash program som man även kan lägga in färger och bakgrund på också? Redigerat 27 Mars 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Snygg! :D dont mind if I post one? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 28 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Snygg! :D dont mind if I post one? :D Haha den va cool :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Hur gör man såna? Vet att det är nåt program "Prove animation" Nåt, men var laddar man ner de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Det är inte Pivot utan EasyToon jag har gjort en tråd om det i det här forumet och där är länken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.