iamnotsohappy Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Jag undrar ba´ra om man måste ha HD/LCD tv för och spela ps3? Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Jag undrar ba´ra om man måste ha HD/LCD tv för och spela ps3? Tacksam för svar! Nej det är inget måste men det blir f*n mycket snyggare dessutom tror jag du behöver köpa en annan kabel fast de kostar bara 200 kr eller så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Jag spelar på en gammal tjock-tv, inga problem, men är man nära så ser man hur j*vla mycket bilden flimrar och så.. Fast man stör sig inte på det om man inte är för nära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iamnotsohappy Skrivet 29 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Tack för svaren !! :D :) :D ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotKey Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Det blir gött mycket snyggare om man köper en HDMI kabel och pluggar in i en HD tv. HDMI om man kör med vanlig scart sladd blir bilden inte så snygg direkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.