Wendos Skrivet 29 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 du skulle tänkt på de innan du köpt den-,-Men om jag lägger in all speldata på ett SD-kort, sedan rensar jag hårddisken, borde inte det fungera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jensan Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 (redigerat) ingen aning Redigerat 31 Mars 2008 av jensan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Om du ska uppdatera ett spel som är från ett annat land ska du sätta in freeloadern 2 gånger sen ska du lägga in spelet och göra uppdate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 31 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Om du ska uppdatera ett spel som är från ett annat land ska du sätta in freeloadern 2 gånger sen ska du lägga in spelet och göra uppdate.Om jag redan har gjort updaten då? -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 När du har gjort uppdaten lägger du in freeloadern 1 gång som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 31 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Är det någon som vet något om att Thailändska spel inte skulle funka med en FL? :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.