Musen246 Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Ja, det är ett fel som gör att jag inte kan bifoga bilder som jag sparat på "my documents" i t.ex avatar tävlingar. finns det man kan göra för att fixa systemet?det är sj*vla "Attachment Editor" som är pajj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Det kanske är så att du måste ränsa lite bifogade bilder för man kan inte bifoga hur många bilder som hälst vet du Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musen246 Skrivet 30 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Alltså jag har aldrig kunna bifoga på fuska.se med den hära datan jag andvänder , måste låna min brorsas . för att vill gärna fixa så jag kan på denna data Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Jahaja kanske nåt med ditt virus program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musen246 Skrivet 1 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 eeeh nej har norton som broschan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Jamen på inställningarna av ditt virus program... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.