Gäst little_eye Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Skrivet 30 Mars 2008 Hejsan. Jag vill nu göra lite reklam för en bra WoW privat server vid namn Amelos. Inget lagg, står på en bra server, 100mib´s lina och snälla GM´s Tyvär har dom inte uppgraderat till patch 2.4.0 men det blir väll snart. WoW:Amelos För att kunna spela så gör man sig medlem och sen gör man ett in game acc när man är inloggad på sidan. Hur man kommer in på server står i forumet där. Själv heter jag BiffRoger och är 35 mage. P.S Inte jag som äger den och är inte GM eller något.
VAZE Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Skrivet 30 Mars 2008 Hejsan. Jag vill nu göra lite reklam för en bra WoW privat server vid namn Amelos. Inget lagg, står på en bra server, 100mib´s lina och snälla GM´s Tyvär har dom inte uppgraderat till patch 2.4.0 men det blir väll snart. WoW:Amelos För att kunna spela så gör man sig medlem och sen gör man ett in game acc när man är inloggad på sidan. Hur man kommer in på server står i forumet där. Själv heter jag BiffRoger och är 35 mage. P.S Inte jag som äger den och är inte GM eller något. vad är det för serve fun server blizzlike serve ?? hur många spelare finns det ? är det bra pvp ?
KuroKaktus Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Skrivet 30 Mars 2008 kan nån hjälpa mig hitta en privatserver som har patch2.4.0 för orkar inte leta på alla sider sälv är det nån som kan hjälpa mig
Gäst Poison Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Skrivet 30 Mars 2008 kan nån hjälpa mig hitta en privatserver som har patch2.4.0 för orkar inte leta på alla sider sälv är det nån som kan hjälpa migDet finns inga 2.4.0 servers.Finns ingen core för 2.4.0, vänta tills Ascent eller MaNGOS har gjort en.
Hivee Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Skrivet 30 Mars 2008 Nu vill du göra lite reklam? Nu vill jag säga att man inte får göra reklam :)
Gäst little_eye Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Skrivet 31 Mars 2008 Det är en Blizzlike fast man får ca 2-3% per mob... inte så många spelare än... inte varit öppen så länge... någon dag.
Rekommendera inlägg