Gäst Double Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Alltså, när jag ringer för att köpa member, då är det upptaget, så jag får ingen PIN, är det för att det är flera som köper det eller är det för att det inte går? går det att köpa om man endast har bredband? vill endast ha svar från dom som är 100% säkra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Du vet väll att ett samtal kostar 70kr, + startavgift. S Så om dom tar betalt för varje uppkoppling så kommer det bli dyrt för er om du har ringht flera gånger. Men jag är inte säker att den funktionen funkar i Sverige. Dom håller ju på att skaffa det i vissa länder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Du vet väll att ett samtal kostar 70kr, + startavgift. S Så om dom tar betalt för varje uppkoppling så kommer det bli dyrt för er om du har ringht flera gånger. Men jag är inte säker att den funktionen funkar i Sverige. Dom håller ju på att skaffa det i vissa länder. nej? de tar 70kr när du har tagit 31 days member på ditt account sen tar de pengarna från ditt mobil/telefon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Du vet väll att ett samtal kostar 70kr, + startavgift. S Så om dom tar betalt för varje uppkoppling så kommer det bli dyrt för er om du har ringht flera gånger. Men jag är inte säker att den funktionen funkar i Sverige. Dom håller ju på att skaffa det i vissa länder. nej? de tar 70kr när du har tagit 31 days member på ditt account sen tar de pengarna från ditt mobil/telefon. Lol för det mesta så säger dom detta samtal kommer kosta dig 70 kr accpeterar du detta treyck 1 typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Du vet väll att ett samtal kostar 70kr, + startavgift. S Så om dom tar betalt för varje uppkoppling så kommer det bli dyrt för er om du har ringht flera gånger. Men jag är inte säker att den funktionen funkar i Sverige. Dom håller ju på att skaffa det i vissa länder. nej? de tar 70kr när du har tagit 31 days member på ditt account sen tar de pengarna från ditt mobil/telefon. Lol för det mesta så säger dom detta samtal kommer kosta dig 70 kr accpeterar du detta treyck 1 typ MM, när du kommer till servicen så måste du trycka på en siffra för att godkänna avtalet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Double Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Alltså när jag ringer är det upptaget.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Ja, deras Telefonservice är överbelastad. Försök på en morgon eller sen kväll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Inte säker på att man kan betala med det i Sverige. För ett år sedan var det bara Kanada man kunde betala med telefon ifrån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 (redigerat) Hur många gånger måste jag säga det? Och för att detta ska bli den sista gången så citerar jag från runescapes knowledge. What countries is this payment method available in? The PayByPhone service is currently available in the UK, USA, Canada, Australia, Germany, Ireland and New Zealand. Redigerat 4 April 2008 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Trodde nog det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RSFUSKAREN Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Om ni vill ha fusk adda [email protected]. Han kan göra så man får 10M max han gjorde så jag fick 5M. Han kan bara göra ett fusk till en person. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Meh, det går visst att göra med mobil. Det tar 75 kronor. Många av mina vänner har gjort med Telefon/mobil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg