Hoppa till innehåll

Hjälp Med Member..


Gäst Double

Rekommendera inlägg

Gäst Double

Alltså, när jag ringer för att köpa member, då är det upptaget, så jag får ingen PIN, är det för att det är flera som köper det eller är det för att det inte går?

 

går det att köpa om man endast har bredband?

 

vill endast ha svar från dom som är 100% säkra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du vet väll att ett samtal kostar 70kr, + startavgift.

S

Så om dom tar betalt för varje uppkoppling så kommer det bli dyrt för er om du har ringht flera gånger.

 

Men jag är inte säker att den funktionen funkar i Sverige. Dom håller ju på att skaffa det i vissa länder.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du vet väll att ett samtal kostar 70kr, + startavgift.

S

Så om dom tar betalt för varje uppkoppling så kommer det bli dyrt för er om du har ringht flera gånger.

 

Men jag är inte säker att den funktionen funkar i Sverige. Dom håller ju på att skaffa det i vissa länder.

nej? de tar 70kr när du har tagit 31 days member på ditt account sen tar de pengarna från ditt mobil/telefon.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Keylogger

Du vet väll att ett samtal kostar 70kr, + startavgift.

S

Så om dom tar betalt för varje uppkoppling så kommer det bli dyrt för er om du har ringht flera gånger.

 

Men jag är inte säker att den funktionen funkar i Sverige. Dom håller ju på att skaffa det i vissa länder.

nej? de tar 70kr när du har tagit 31 days member på ditt account sen tar de pengarna från ditt mobil/telefon.

 

Lol för det mesta så säger dom detta samtal kommer kosta dig 70 kr accpeterar du detta treyck 1 typ

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du vet väll att ett samtal kostar 70kr, + startavgift.

S

Så om dom tar betalt för varje uppkoppling så kommer det bli dyrt för er om du har ringht flera gånger.

 

Men jag är inte säker att den funktionen funkar i Sverige. Dom håller ju på att skaffa det i vissa länder.

nej? de tar 70kr när du har tagit 31 days member på ditt account sen tar de pengarna från ditt mobil/telefon.

 

Lol för det mesta så säger dom detta samtal kommer kosta dig 70 kr accpeterar du detta treyck 1 typ

 

MM, när du kommer till servicen så måste du trycka på en siffra för att godkänna avtalet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur många gånger måste jag säga det?

Och för att detta ska bli den sista gången så citerar jag från runescapes knowledge.

What countries is this payment method available in?

The PayByPhone service is currently available in the UK, USA, Canada, Australia, Germany, Ireland and New Zealand.

 

 

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...