Staejjkarn Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Skrivet 30 Mars 2008 Är det fuska som det är fel på eller min data för jag kan inte se mitt fusk på sidan det syns bara till en viss gräns men sen fortsätter det ner men det går liksom inte att scrolla ner.ÄR det så här det brukar vara eller? länk:http://www.fuska.se/spel/ps2/guitar_hero_3_-_legends_of_rock_fusk-s11222.html Citera
KaramellKing Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Skrivet 30 Mars 2008 (redigerat) Det står nåt i stil med det här när man klistrar in det och går in på sidan. 404 - Sidan du försökte komma åt hittades ej * Om du kom från en annan sida som inte ligger på Fuska så beror de troligen på att den sidan använder en gammal adress till Fuska, då vi i Juli bytte ut de flesta adresser. * Om du var inne på Fuska och kom hit när du tryckte på en länk så ber vi dig kontakta oss, och upplysa oss om vilken sida du var på innan och på vad du tryckte på, så kommer vi inom kort att åtgärda felet. Kontakta oss genom att trycka här. * Du kommer automatiskt att komma till vår första sida om 15 sekunder om du väntar eller klicka här för att gå till första sidan direkt. Med vänliga hälsningar Fuska - Teamet Tillbaka till sidan du kom från Gå till första sidan på Fuska.se OBS:Kopierat. Redigerat 30 Mars 2008 av tuff Citera
Staejjkarn Skrivet 30 Mars 2008 Författare Rapport Skrivet 30 Mars 2008 (redigerat) Men fusket blev godkänt idag.. Ni hittar fusket för Guitar Hero III på första sidan. Redigerat 30 Mars 2008 av Ouimette Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.