Gäst Logfan Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Jo, jag kan checka serierna och sköta sidan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 (redigerat) Jo, jag kan checka serierna och sköta sidan :Pkan du kanske många av sveriges lagar vid redan 11 års ålder Svar: Nej, tyvärr men jag kan kolla så att dom inte handlar om mobbning Redigerat 2 Maj 2008 av Contox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Jo, jag kan checka serierna och sköta sidan :Pkan du kanske många av sveriges lagar vid redan 11 års ålder Svar: Nej, tyvärr men jag kan kolla så att dom inte handlar om mobbning Ja, jag vet dem flesta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Jo, jag kan checka serierna och sköta sidan :P kan du kanske många av sveriges lagar vid redan 11 års ålder Svar: Nej, tyvärr men jag kan kolla så att dom inte handlar om mobbning Ja, jag vet dem flesta.. Så du tror att du är jättespeciell som kan sköta sidan och läsa serier? Herregud, ni småbarn asså. "Bläää, gör mig en hemsida nu!!!! - Tack så mycket - Ja, jag gjorde hemsidan helt själv - blääää" LÄR DIG GÖRA NÅGONTING SJÄLV ISTÄLLET, SÅ KANSKE FOLK KAN HJÄLPA DIG PÅ TRAVEN- MEN TRO FÖR f*n INTE ATT NÅGON SKA GÖRA HELA SKITEN ÅT DIG DIN BORTSKÄMDA LILLA ******** Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 (redigerat) MOVIEME JAG HÅLLER FÖR f*n REDAN PÅ MED MIN EGEN HEMSIDA! MENAR BARA PÅ ATT JAG KAN HJÄLPA HAN LITE ATT CHECKA SERIERNA! Redigerat 4 Maj 2008 av Logfan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iliw Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 (redigerat) Jo, jag kan checka serierna och sköta sidan :P kan du kanske många av sveriges lagar vid redan 11 års ålder Svar: Nej, tyvärr men jag kan kolla så att dom inte handlar om mobbning Ja, jag vet dem flesta.. Så du tror att du är jättespeciell som kan sköta sidan och läsa serier? Herregud, ni småbarn asså. "Bläää, gör mig en hemsida nu!!!! - Tack så mycket - Ja, jag gjorde hemsidan helt själv - blääää" LÄR DIG GÖRA NÅGONTING SJÄLV ISTÄLLET, SÅ KANSKE FOLK KAN HJÄLPA DIG PÅ TRAVEN- MEN TRO FÖR f*n INTE ATT NÅGON SKA GÖRA HELA SKITEN ÅT DIG DIN BORTSKÄMDA LILLA ******** Fin fint inlägg, go go, go charlie, it's your birthday. Jag fixar ett forum på egetforum/gratisforum/reklam för 2000-3000:- inkl moms. Intresserad =D Redigerat 4 Maj 2008 av Iliw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 MOVIEME JAG HÅLLER FÖR f*n REDAN PÅ MED MIN EGEN HEMSIDA! MENAR BARA PÅ ATT JAG KAN HJÄLPA HAN LITE ATT CHECKA SERIERNA! Oj, ta't lugnt :P Btw så quota jag fel person xD Snackade givetvist till Miniman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 MOVIEME JAG HÅLLER FÖR f*n REDAN PÅ MED MIN EGEN HEMSIDA! MENAR BARA PÅ ATT JAG KAN HJÄLPA HAN LITE ATT CHECKA SERIERNA! Oj, ta't lugnt :P Btw så quota jag fel person xD Snackade givetvist till Miniman. Haha, sry.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Jag kan vara en moderat eller vad det nu gheter på fourmet ! Har vart på många ställen ex. Dark Alchemy osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.