fragglarna Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 (redigerat) Roligt onlinespel Länk Man tilldelas en spelare som man tränar upp.... Man kan samla kompisar i samma lag och möta kompisar eller fiender :D Roligt och G R A T I S Om ni vill ha hjälp att komma igån är det bara posta här ;) //fragglarna Redigerat 31 Mars 2008 av fragglarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero0 Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Vad handlar det om? Är det fotboll eller? Funkar det som Hattrick? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Ja, du borde förklara lite "bättre"/mera... :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 varför inte bara spela www.powerfootball.se där får man ju iaf spela på riktigt och skaffa bättre lag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero0 Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Det verkar vara ett fotbollsspel, men grejen är den att man nu är en spelare i ett lag som styrs av en riktig spelare!! Verkade skitballt så jag registrerade mig direkt! Längtar tills jag får min gubbe. Någon mer som registrerat sig? hur lång tid tar det innan man får sin gubbe? Vore bra med lite hjälp nu innan man kör igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fragglarna Skrivet 2 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Vad handlar det om? Är det fotboll eller? Funkar det som Hattrick? Det är ett fotbollsspel japp. Du blir tilldelad en gubbe som du tränar upp. Du kan bli tradad osv. Saken är den att du spelar med tränare och andra spelare i samma lag där alla är verkliga användare. Blir ett roligare sätt att spela på. Extra roligt om man är en kompisgäng som går med i samma lag osv. Inte som hattrick eller liknande. Regga dig och testa.... Ja, du borde förklara lite "bättre"/mera... :S Gillar du det skall du testa www.footstar.org Roligt det med, men fastnade mer för footstar för genenskapen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero0 Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Ok, tackar för svaren. Har fått min gubbe iaf. Ska jag gå med ett botlag eller? COmmunityn verkar aktiv iaf, lovande :D Ett Fuska.se lag vore inte helt fel, vilka är på? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Börjar faktist låta spännande detta ;) men verkar som att jag inte kan logga in? :o Oj läste inte hela mailet men den kommer tydligen om 2-3 dagar? detär låter bra med fuska.se fotbollslag?:P........men kan man byta lag?.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero0 Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Jag fick som sagt min idag... har kollat runt en del, läst nybörjarguiden också, spelet verkar ha stor potential! Såg i communityn att VM är nästa vecka också... Sen läste jag om att man kan se matcherna i 2D, kan alla det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fragglarna Skrivet 3 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Ok, tackar för svaren. Har fått min gubbe iaf. Ska jag gå med ett botlag eller? COmmunityn verkar aktiv iaf, lovande :D Ett Fuska.se lag vore inte helt fel, vilka är på? :D Hallå Elin1101.... Jo, det tar normalt 2 dagar. Sedan får du möjlighet att välja lag och lite info om dig. Roligt att du går med, kanske vi hamnar i samma lag :D Vill du ha mer hjälp är det bara skriva här eller som PM. Som Zero0 säger finns det ett bra foum att hitta info på. Vi hörs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Ok då vet jag:P.... Hur ser det ut när man kör match?, om nån kommit så långt vill säga.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 finns det på svenska?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.