Hoppa till innehåll

Hur Lär Man Sig Att Teleportera?


Layton
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej! Jag gjorde en familj som åkte till Takemezubyn och i Lyckoparken så såg de massor med ninjor och så svarade jag rätt och de lärde sig och teleportera. Men sedan så ville min storasyster också lära sin sim att teleportera så hon åkte till fjärran östern och svarade fel på frågan! Och nu är alla ninjor försvunna och min familj är den enda i mitt kvarter som kan teleporterta sig. Och dem e gamlingar så det är ingen roligt! Jag har åkt till Takemezubyn tusen gånger men det är inga ninjor där!Snälla hjälp mig, min storasysters sim har uppnått alöla reseminnen förutom den!

Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst JackBlack

hej gör såhär skapa en ny familj med en storasyster och åk till Lyckoparken igen jag har aldrig varit där men iallfall sen så svarar du rätt på Frågorna med pappan sen gör du samma med mamman också vidare om du skulle misslyckas så skapa en ny familj och så gör du så tills du klarar det x)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skriv in boolprop testingcheatsenabled true och så håller du inne shift ochtrycker på brevlådan och så väljer du Npc nånting och så letar du upp ninja och så kmr han och sen när man ska svara på frågorna är det bara till att trycka på enter

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej gör såhär skapa en ny familj med en storasyster och åk till Lyckoparken igen jag har aldrig varit där men iallfall sen så svarar du rätt på Frågorna med pappan sen gör du samma med mamman också vidare om du skulle misslyckas så skapa en ny familj och så gör du så tills du klarar det x)

idiot varför skulle det hjälpa? gör som han ovan sa-,-
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...