Fillelito Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Tjaa, nu undrar jag om man kan byta pokemon, från sitt pokemon på datan till sitt Game Boy Advance (de äkta) Jag har pokémon fire red på Game Boy Advance SP och alla spel på datan. Kan jag byta pokemon mellan dem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mew Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Om jag inte minns helt fel finns det en kasset som säljs på nätet som man kan lägga in spel på. Tror att man kunde ta med sparningar också. Sen behöver du en linkkabel och ett till GameBoy för att byta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillelito Skrivet 1 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Om jag inte minns helt fel finns det en kasset som säljs på nätet som man kan lägga in spel på. Tror att man kunde ta med sparningar också. Sen behöver du en linkkabel och ett till GameBoy för att byta. Hur mycket kan kasseten kosta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Det finns ju ett sånt där usb minne som man kan lägga in sparningar både från gba spelen och från datorn tror ja. Finns i tekniska affärer, som psx hemsidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillelito Skrivet 2 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Fett soft ju! Då ska jag fixa allt :D Och hur får man Mystic Ticket och Auroura ticket? Jag vet att man ska linka med någon annan men hur? Måste den andra ha auroura ticket eller mystic ticket då eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Fett soft ju! Då ska jag fixa allt :D Och hur får man Mystic Ticket och Auroura ticket? Jag vet att man ska linka med någon annan men hur? Måste den andra ha auroura ticket eller mystic ticket då eller? Nintendo event.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillelito Skrivet 7 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Som man skaffar vart? Aja, jag har kollat mitt Gameboy advance SP och man kan inte få in USB saker i den :s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 i typ new york och eller nåt sånt :s kanske china....... men där finns det typ något ''pokecenter'' som man kan lämna in spelet på så får man det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillelito Skrivet 8 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 I USA? :o Aja jag undrar en sak. Jag har NO$GBA och Visual Gameboy Advance. Men jag får inte pokemon diamond att funka :S Det står bara: "The rom has crashed" Vissa säger att man behöver någon "debug" men hur skaffar jag de. SKICKA DOWNLOAD LÄNK TILL EN FUNGERANDE POKEMON DIAMOND! har prövat: http://sendspace.com/file/zizar0 Men då står de: The server has crashed :S Tack på förhand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Men komigen, NO$GBA och Visual Gameboy Advance är för GBA spel och inte DS spel. Ska du lira pokemon diamond får du fixa DS emulator. Det heter oftast Dual Screen som står för DS. Men du kanske menar den falska pokemon spelet diamond som finns på GBC? Det borde funka iaf annars är det fel på själva ROM filen. Men om du snackar om den nya pokemon diamond så ska du ha DS emulator. Fråga inte vart man får tag på det, för det är bara att googla upp det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Vad jag vet så fungerar NO$GBA till DS-spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillelito Skrivet 8 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Aa det ska funka :S namnlös.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg