fubbis Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Snälla vill någon trada mew på pokemon perl jag kan ge er vad som helst nästan t.ex. enrayquaza lv.92 eller en granchop lv.100 snälla jag vill verkligen ha mew. namn: Zimon friend code: 0344 8195 3547 Plz Plz Plz Plz Plz P.S Ni kan få t.ex. en hertan och sen får ni säga till om ni vill att den ska ha pokérus(pkrs). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swelilleman Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 jag har en mew som jag gärna kan trada dig men BARA om du skaffar mig en Arceus... lycka till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 4 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 (redigerat) :( Jag har ingen Arceus är det ingen anan du kan tänka dig? P.S jag kan lägga in min master ball på den också ;) Plz Plz Plz Plz Plz plz Och om ni vet något fusk för att få mew på Emerald eller pearl så bereta. Redigerat 4 April 2008 av fubbis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swelilleman Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 (redigerat) hmm... darkrai om du inte har denna så vänta till den 28 april, ja tänker på saken hmm... har tänkt lite... haru dialga så tradar ja gärna den mot mew... fast kan inte förän 28 april, för mitt wi fi connection funar inte... och 28 april är jag hos en vänn som har fungerande wi fi connection (har inte en friend code än =P) iaf... En Dialga mot Mew Redigerat 4 April 2008 av swelilleman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 5 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 hmm... darkrai om du inte har denna så vänta till den 28 april, ja tänker på saken hmm... har tänkt lite... haru dialga så tradar ja gärna den mot mew... fast kan inte förän 28 april, för mitt wi fi connection funar inte... och 28 april är jag hos en vänn som har fungerande wi fi connection (har inte en friend code än =P) iaf... En Dialga mot Mew Du kan få en diagla med min master ball och du får säga om du vill att den ska ha pokérus och du kan få min rayqaza i lv 92 också bara jag får mew. P.S min dialga är bara i lv 49 men hoppas inte det gör något och glömm inte att siriva ditt namn och frien code. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Äsch, du kan få en grym Mew av mig. Behöver den ändå inte -_- Lvl 50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 5 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Äsch, du kan få en grym Mew av mig. Behöver den ändå inte -_- Lvl 50 Tack!Vad är ditt namn och frien code?Och vilken pokemon vill du ha?ad är ditt namn och frien code?Och vilken pokemon vill du ha? Och vill du att den ska ha pokérus? Och tack tack tack iförskott. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 5 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Och tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Jag kollade lite på statusen på min Mew här, och jag tkr att det är rätt hyffsat. Här är resultatet: Mew - #151 (Modest) HP: 31 Att: 26 - 27 Def: 24 - 25 SpA: 16 - 17 SpD: 28 - 29 Speed: 20 - 21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 6 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Kan vi byta nu?Isånafall vad är ditt namn och friend code?Och vem vill du ha? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 6 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 När? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg