Desu Skrivet 5 April 2008 Rapport Skrivet 5 April 2008 (redigerat) Mitt flash player dampar, och nu har jag fått nog av skiten. *Jag har provat att återställa datorn via systemåterställning = funkade inte *Avinstallerat flash, startat om datorn, installera flash och startat om datorn = funkar inte *Provat att instalera flash, händer ingenting. Kan noteras att varenda gång jag föröker instalera flash så kommer processen upp som vanligt, och efter ett tag í stället för installation complete så är det bara en vit bild med rött kryss i hörnet. *Provat att reglera säkerhets inställningar = funkade inte *Provat att använda både IE och FireFox = funkade inte *Provat att använda ett program som tydligen ska fixa registery key errors så att flash ska fungera = funkade inte. Summering = Vad jag än gör så är det alltid den där vita bilden med rött kryss i ena hörnet när jag installerar vilket indekerar att jag inte kan visa flash content. SÅ vad f*n är felet? Jag är desperat och jag måste få skiten att fungera. :( Redigerat 5 April 2008 av Gird3r Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.