zitroz Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Jag har typ kollat med alla i varje stad men jag hittar ändå inte den gubben eller gumman som kan byta namn på ens pokemon. Anledningen att jag vill hitta den är att min kompis fick köra runt när mina ägg skulle kläckas och då kläcktes ett eevee ägg och han döpte den till ACHMED <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Vilket spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Om du menar Diamond/Pearl så finns namnbytargubben i Eterna city, i huset brevid Pokemon Mart (blått hus man köper Poke grejor). Prata med gubben i blått (han sitter vid ett bord). Haha, jag döpte min rival till Achmed xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 6 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 (redigerat) om du menar den gamla gubben så säger han bara att han ger betyg på nicknames. oj nej där kan man ändra men inte sånna med japanska namn :( Redigerat 6 April 2008 av zitroz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Man kan inte ändra namn på pokemon som man har fått av andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legobiten Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 Jag har typ kollat med alla i varje stad men jag hittar ändå inte den gubben eller gumman som kan byta namn på ens pokemon. Anledningen att jag vill hitta den är att min kompis fick köra runt när mina ägg skulle kläckas och då kläcktes ett eevee ägg och han döpte den till ACHMED <_<ÄH? I EMERALD FINNS HAN I SLATEPORT CITY EN GUBBSTRUTS HA HA :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg