Gäst Keylogger Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Hur droppar man saker från inventory, började spela idag så fattar inte så mycket ännu :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 har för mig att man håller in shift och trycker på itemen man ska droppa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Du drar den "item" du vill droppa ut från inventory! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 ok tack så mycket :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 (redigerat) Du drar den "item" du vill droppa ut från inventory!wtf, de har jag aldrig testat, funkar de värkligen? jag brukar bara shift klicka... Redigerat 7 April 2008 av Khazar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.