MjOlBaGgEn360 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Tjabba! är det någon som vet hur man får en flodhäst på viva pinata? B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MCHM Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 QUOTE(Baf2 @ 03/04-2008 19:43:13) En Newgat=Newt(engelska)=salamander om jag inte har fel så hur ska man förvandla en salamander till en salamander`?? För att få en Chippopatamus (Flodhäst) behöver du A; 50% vatten B; 14 St Vattenkrasse blommor C; 14 st Näckros blommor D; 14 Kaveldun "Kolvar" Det lättaste är att köpa 4 frö av varje sort av Costalot´s sedan vattna dem med specialgödningen från Ivan så har du ju 16 av varje. För att sedan få den bofast ska den äta 10st av varje ovannämnda blommor. För att få den att svärma behövs A; 70% vatten B; Vara mästersvärmare på Candary C; Ha en bofast Candary i trädgården D; Äta 4 Papegoj blommor De olika varianterna får man sedan fram genom att A; Mata den med 1 Vattenkrasse blomma och 1 Champinjon = Gul/Grön B; Mata med 1 näckros frö och 1 Papegoj blomma = Lila C; 1 flaska medicin och en burk sylt = Rosa Gör gärna en speciell trädgård för att locka till dig de vatten pinator som finns. Lycka Till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MjOlBaGgEn360 Skrivet 7 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 tack för hjälpen!! :) har du fått alla pinataor eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MCHM Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 tack för hjälpen!! :) har du fått alla pinataor eller? Inte Riktigt har inte jobbat med Elephanilla (Elefant) och Roario (Lejon) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MjOlBaGgEn360 Skrivet 8 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 är det dom ända du behöver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MCHM Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 är det dom ända du behöver Ja sedan har jag haft de 61 som jag tror finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MjOlBaGgEn360 Skrivet 9 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 finns det 61 olika pinator? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MCHM Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 finns det 61 olika pinator? :huh: Ja men sen tillkommer "Sour" varianterna, därför kan det vara bra att ha flera trädgårdar igång samtidigt som man kan arbeta med olika pinator på olika ställen. vilka pinator har du just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MjOlBaGgEn360 Skrivet 11 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 zumbug/roario/salamango/duoet eller hur det stavas B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MjOlBaGgEn360 Skrivet 12 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 (redigerat) vilka har du nu då? B) vilken nivå är du på? Redigerat 12 April 2008 av MjOlBaGgEn360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MCHM Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 vilka har du nu då? B) vilken nivå är du på? Jag har 5 olika trädgårdar och "jobbar" med flera olika men just nu är det mest Elefanter och Lejon som jag snart är klar med. Mitt mål är att bli mäster svärmare på alla och att få fram de 3 olika varianterna som jag tror finns. Jag är på level 78. Få se hur det ser ut imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.