Tilvas Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 hej hur löser man in ett nytt game crad för mitt är slut det var 4 månader som har gått nu och jag har en lvl 41 rogue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 på account management på wow-europe.com (add gamecard) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 lättaste sätt klicka start -> program -> world of warcraft -> acc billing då kommer du automatiskt till deras hemsida logga in ( med ditt wow acc) sen klickar du på add game card som wAcko sa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 8 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 hej hur löser man in ett nytt game crad för mitt är slut det var 4 månader som har gått nu och jag har en lvl 41 rogueska man bara skriva in koden då eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 efter du loggat in på sidan klickar du på Add Gamecard. Där skriver du in koden! lycka till, säg till om du behöver mer hjälp, kan lägga in screenshot :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nerd Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Om du kan läsa engelska så borde du kunna gå från det beskriving du fått. Annars kan du be din far eller mor att hjälpa dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 gör som sfsfs säger det är lättast! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg