Hoppa till innehåll

Help Computer Crached


kerex132

Rekommendera inlägg

Hej igår så hände de något när jag trycker på ett program tex msn då kommer wordpad upp och kommer massa koder alla program där jag trycker på nåt blir det så den som kan hjälpa mig write here!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! please need youre help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej igår så hände de något när jag trycker på ett program tex msn då kommer wordpad upp och kommer massa koder alla program där jag trycker på nåt blir det så den som kan hjälpa mig write here!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! please need youre help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111

^^ Delar du datorn med nån?

Isåfall så kan den ha gjort ett fake virus och bytt icon ^^

 

Gör så här, högerklicka på iconen, sedan på egenskaper, sen kolla på varje fält ifall det står nåt konstigt.

 

Annars så kan det vara ett virus, så skanna datorn med ditt anti virus.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har det men jag dellar inte dator med nån + HAR SCANNAT inga virus men jag gorde ett nytt account på datorn nu har jag problem det ljudet ¤SUCK¤ jag har allt på högst + SÅ HÖR JAG MIG SJÄLV.

Snälla kan du skriva så att man förstår? Men spunk ( Stor bokstav och Punkt).

Varken jag eller Raptomex försår.

 

Du kanske måste fixa i data kontroller? Ändra volymen som sagt. Och hur kan du höra dig själv? Via datorn eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej igår så hände de något när jag trycker på ett program tex msn då kommer wordpad upp och kommer massa koder alla program där jag trycker på nåt blir det så den som kan hjälpa mig write here!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! please need youre help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111

 

 

Översättning

 

Jag tankade ryskporr ifrån en rysksida och jag fick rysktvirus. (I denna text är Jag-formen kisss97).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej igår så hände de något när jag trycker på ett program tex msn då kommer wordpad upp och kommer massa koder alla program där jag trycker på nåt blir det så den som kan hjälpa mig write here!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! please need youre help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111

 

 

Översättning

 

Jag tankade ryskporr ifrån en rysksida och jag fick rysktvirus. (I denna text är Jag-formen kisss97).

Översättning

 

Jag behöver inte skriva för det jag skrev precis handlade inte om tråden.

 

ot; koder?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej igår så hände de något när jag trycker på ett program tex msn då kommer wordpad upp och kommer massa koder alla program där jag trycker på nåt blir det så den som kan hjälpa mig write here!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! please need youre help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111

 

 

Översättning

 

Jag tankade ryskporr ifrån en rysksida och jag fick rysktvirus. (I denna text är Jag-formen kisss97).

Översättning

 

Jag behöver inte skriva för det jag skrev precis handlade inte om tråden.

 

ot; koder?

 

Översättning: Ointressant inlägg av en ointressant person.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...