Kevve Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Hejsan! Jag har försökt jättelänge nu med att lägga in Blockmaker och Hide N Seek på min server. Så nu undrar jag om det är någon som har en sådan server som är villig att ladda upp Dedicated server filen någonstans. Tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zorrax Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 fattar inte riktigt vad du menar, men förstår du inte hur man gör? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 (redigerat) Finns färdig HLDS med amxx installerat på http://www.serverhjalpen.info Redigerat 9 April 2008 av iBye Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 10 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Jag har fixat själv nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
antebajen Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 Hur gjorde du? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg