VAZE Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 någon som spelar trickster ? jag har just börjat har lite frågor -kan man kolla andras lvl om ja hur ? -kan man flyga i hörge lvl har set på nån bild men är inte säker om ja vilken lvl? om nån har vad heter ni jag är lvl 6 just nå som mage och heter aliali för er som inte spelar så är det ett rätt så roligt 2d spel (online) ungf som flyff och det tar inte så mkt plats på datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 (redigerat) ska testa det spelet ser rätt k utt EDIT:Kan man köppa såna här points via sms så man kan fixa häfftiga saker Redigerat 8 April 2008 av kisss97 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 fanns en tråd om detta spelet förrut, spelet är ganska kul i början men efter någon vecka brukar dom flesta tröttna... jag var på lvl28 om jag inte minns fel, sedan slutade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 8 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 ska testa det spelet ser rätt k utt EDIT:Kan man köppa såna här points via sms så man kan fixa häfftiga saker vet inte riktig har just börjat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 lirade det för ett tag sen dock ser det lite "tjejigt" ut eller vad man ska kalla de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.