Hoppa till innehåll

C-s Kan Ej Ladda Ner


Threeforce
 Dela

Rekommendera inlägg

När du har gått in på counter strike så tar du "new game" sen dubbelklickar du på någon ur den listan som kommer upp.. (Namnet på servern)

 

Då startas ett spel på internet. Om det inte kommer upp en lista så får du gå in på tex www.gametiger.com sen där får du söka efter cs server. Så kopierar du in det ip numret på favoriter eller något.

 

Jag kanske inte är så bra på att förklara. Men jag hoppas att du listar ut hur man gör. Försöka annars att säga problem, förklara lite mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Svar till..

 

1. När jag startar en egen server, kan ingen joina! varför? :huh:

Ta upp consolen (knappen under esc), och skriv sv_lan 0 då blir din server en som alla kan joina.. inte bara i ditt lokala nätverk

 

2. Jag kan inte starta steam! HJÄLP!

D här funkar för mig: Gå in i din Steam-Mapp och leta efter en fil som heter SteamUI.dll ta bort den från mappen (DELETA INTE!!) lägg den i nån backup mapp eller nåt

 

3. Varje gång jag försöker jonia en server, blir ja kickad innan jag ens kommit in i spelet!

 

Ja, så e d för alla.. ta bara en annan :ph34r:

 

Hoppas detta hjälper nån.. Har du fråger, så kan ni PMa mig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...