b3RGMAN Skrivet 9 April 2008 Rapport Skrivet 9 April 2008 Hejsan! Jag har gjort en script som gör så att man får vapen utan att köpa. Om du har kopierat en script så undrar du hur du får in det i spelet? Så jag tänker hjälpa er. Först kopiera scripten, det här är min script men den behöver du inte: unbind "f" bind "f" "awp; deagle; primammo; secammo; vest; vesthelm; hegren; flash; sgren; defuser" Den gör så att du får Awp, Deagle, Vest och hjälm, He granat, Smoke granat, flashbang och ammo till allt. Nu ska du öppna Cstrike mappen, om du inte vet vart den ligger så ligger den här: C:>Program Files>Steam>SteamAPPS>(dittsteamnamn)>counter-strike>cstrike. Men i vissa installationer så finns mappen här: C:>Program>Valve>Steam>SteamAPPS>(dittsteamnamn)>counter-strike>cstrike. När du har gjort det leta efter "config", config.cfg eller userconfig.cfg. Högerklicka>Öppna med>Antäckningar. P.S: Lägg ut Antäckningar på skrivbordet så blir det lättare att hitta. Nu klistrar du in scripten där och SPARAR SOM, sen starta CS 1.6 och ha det gött med din nya script!
Rekommendera inlägg