Thierry Henry Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 halo är så jävlva kul aslttsså!!!!!! Jag gbruuukar speeeela deeeet hooos en koooompis, faaast haaaan tyckeeeer inteeee deeeet ääär kul så han brukar lixom så hära hoppa ner för stup och begå själbvmord Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Halo är jätte kul köp det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gangster_jocke Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 jag har varvat det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 På sista banan är det bra att spela 2 spelare,det är lättare då. Men banan är rolig för att man blir ganska stressad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DWIGHT X Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 du måste köpa det (HALO) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 På sista banan är det bra att spela 2 spelare,det är lättare då. Men banan är rolig för att man blir ganska stressad. Ja, sista är skitkul när man måste hinna ut inom 5 minuter eller vad det nu var men jag tycker ändå att det är för enkelt. Sista banan är en utav de lättaste. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia_Azzer Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 du måste köpa det (HALO) halo e fett grymt... skaffa xboxconnect å spela mot alla andra som har de, asskoj =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lanan Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 Om du köper Halo...efter du har klarat spelet lr kört multiplayer om d går..kan ja rekommendera att köra på internet...internet grejj till halo finns på www.xbconnect.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DWIGHT X Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 KÖP HALO!!!!!!!!!!!!!!!! :1_15firing: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 Köp Halo det är KUL!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 Om du inte har Halo så köp det. Om du har Halo så köp det inte... Jag har iallafall ledsnat på det för länge sedan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg