newmountain Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 tjaa ;) jag undrar hur man gör med hornorna i gta sa .. ? asså man plockar in dom i bilen .. & vart ska man köra sen .. & vad gör man när man är där ? haha tacksam för svar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 tjaa ;) jag undrar hur man gör med hornorna i gta sa .. ? asså man plockar in dom i bilen .. & vart ska man köra sen .. & vad gör man när man är där ? haha tacksam för svar :) Vad tror du? -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 tjaa ;) jag undrar hur man gör med hornorna i gta sa .. ? asså man plockar in dom i bilen .. & vart ska man köra sen .. & vad gör man när man är där ? haha tacksam för svar :) Vad tror du? -.- ;| Hahaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
newmountain Skrivet 10 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 hahaha men lol .. kan nån svara på hela .. asså vart man åker & dt .. ! & seriöst hur gör man för att göra dt man gör med en hora ?! hahahaha ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Först, skaffa en snygg bil som du icke krockat med, ha mycket cash och fullt liv. kör upp jämte en hora och håll in tutan, sedan om du har tur går hon mot ena dörren och kliver in. Då kör du upp på närmsta gräsplätt, där stannar du och pengar försvinner, du får mer liv, om du har 100 liv så har du 125 liv efter "åkturen" bilen skakar och till slut kliver hon ur. Låt henne gå en bit och gå sedan ut och mörda henne. Plocka upp pengarna och gör bort-med-polis-stjärne koden. Har du tur får du mer pengar än du hade innan. //Sladdis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
newmountain Skrivet 10 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 okej tack för hjälpen .. men du glömmde säga att hon frågar nåt med "wanna have a nice time honney?" lr vad hon nu säger & då ska man svara ja med högerpilen .. :) seeen hoppar hon in i bilen .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 okej tack för hjälpen .. men du glömmde säga att hon frågar nåt med "wanna have a nice time honney?" lr vad hon nu säger & då ska man svara ja med högerpilen .. :) seeen hoppar hon in i bilen ..Haha det låter så kul när han svara: H*ll Yeah! Get in the car!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 Aa :P Asså det där är onödigt och kostar mer pengar varför inte bara äta på nån restaurang så får du fullt liv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 Aa :P Asså det där är onödigt och kostar mer pengar varför inte bara äta på nån restaurang så får du fullt liv. Kan det vara för att det är mkt roligare att dra iväg med en hora? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 Dom är fula allihopa >:O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 Det är ändå roligare, jag sa inte att det va upphetsande -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 Jag brukar alltid köra på dom : D Ändå roligare att äta tills gubben får max i fat :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg