Pachu Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Jag addar alla här som skriver sin friend code Vem heter Ludde? Det är jag ^^. Och då har du nog enkelt kunnat gissa mitt riktiga namn :). Alla som inte har addat mej får göra de ^^. Så skriver ni er FC så addar jag er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snusmumriken Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Jag har också addat alla här. Min friendcode: 1848-1787-7000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Har skrivit ner alla så lägger till nästa gång jag spelar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Vad är din freind code då ?För annars kan man inte adda varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Skrev den tidigare, men kan skriva igen : Bonnie 3780-9167-3424 Har förresten lagt till alla som är med här och fått bekräftat från alla utom 2. Du Pachu och MarioKartWii p12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 säg gärna era namn in-game. Själv heter man sitt efternamn! ^^ (saxin) =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Ja dig saxin har jag ^^ Min heter Bonnie som är mitt förnamn :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Datachips Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Mitt namn är Gustav :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Ja dig saxin har jag ^^ Min heter Bonnie som är mitt förnamn :) Hmm får kolla om jag har dig, annars addar ja dig!^^Ska vi köra nån gång? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Mitt namn är Gustav :)Har mött dej :). Jag ba "Ahh gustav ända svensken ^^" . Nemen jag ska adda alla er jag inte har addat. Nu har jag fyra vänner Wiiiiihiiii ^^. Men ärligt nu när typ alla här har addat och skaffat varandra FC borde vi starta ett rum snart och köra turnering ^^. Nån som har törst att mötas nån gång i ikväll ? Jag heter "Ludde" så ni vet :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Habbohotellet Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Heej måste man ha internet över wiit för att ha turnering via Mario karT? har köpt det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Heej måste man ha internet över wiit för att ha turnering via Mario karT? har köpt det! vad tror du själv?-,- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.