Fillelito Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 (redigerat) HJÄRNSLÄPP! Jag har klarat 3 gym. Har Rock Smash, Strenght och allt, men jag kan inte använda Strenght för jag måste klara ett gym. Vilket och vart? Redigerat 11 April 2008 av Fillelito Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 (redigerat) Eld gymmet om du vet vart det ligger. http://www.serebii.net/emerald/gym.shtml Redigerat 11 April 2008 av zitroz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillelito Skrivet 11 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 Okej, men vet inte vad de ligger :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 Okej, gå uppåt från 3:je gym staden tills du kommer till berget. Där ska det finnas en linbane lift upp på berget/vulkanen sen springer du neråt och då kommer du hoppa ner för sånna där hopp gräjer och tillslut kommer du nog till staden^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillelito Skrivet 11 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 Haha taaack :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legobiten Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 i fall du kommit till maunvhile city så gå upp till fiery path en grotta ;) så gå igenom den strunta i stenarna på vägen och när du är ute gå upp till liften och åk upp till vulkanen där möt team magma och gå ned ned ned ned ned ;: och poffffff! du är i larvadig town :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillelito Skrivet 19 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Hade ju redan fått svar, + mitt spel crasha -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legobiten Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 Hade ju redan fått svar, + mitt spel crasha -.-VAAAAA!? GICK DET SÖNDER? STAKARS DIG :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillelito Skrivet 21 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 haha aa men jag har startat om spelet, skätte gymmet på 2 timmar xD + Blaziken lvl 60 xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legobiten Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 haha aa men jag har startat om spelet, skätte gymmet på 2 timmar xD + Blaziken lvl 60 xD OJ! B) LYCKA TILL pst jag har latias på lv 100 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillelito Skrivet 22 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 men ditt spel crasha inte o du fick den inte på 2 timmar -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 du suger rätt hårt på pokémon va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg