pliskenfree Skrivet 11 April 2008 Rapport Skrivet 11 April 2008 Saken är den att alla uppdragsloggar är upptagna och har nu sparat på fel därav byttes även namnet... är det möjligt att ändra tillbaka namnet på link.. hittar inte de nånstans H/Pliskenfree
Pelleelle Skrivet 11 April 2008 Rapport Skrivet 11 April 2008 går inte att ta tillbaka något raderat data från något zelda spel och inga spel ja känner till heller
Fruktnystan Skrivet 12 April 2008 Rapport Skrivet 12 April 2008 Vad f*n snackar du om? Är du en sån där som tror att det finns ett Zelda-spel, eller? För du måste liksom säga vilket spel det handlar om.
pliskenfree Skrivet 12 April 2008 Författare Rapport Skrivet 12 April 2008 går inte att ta tillbaka något raderat data från något zelda spel och inga spel ja känner till heller Mmm.. de känner ja ju till men men.. finns de ingen möjlihet att ändra namnet på link o hästen.. vill ju inte ha samma namn som grabben.. han sparade ju sin data på min därav byttes ju även mitt namn. Vad f*n snackar du om?Är du en sån där som tror att det finns ett Zelda-spel, eller? För du måste liksom säga vilket spel det handlar om. hej på dig... zelda twilight princess :)
Pelleelle Skrivet 13 April 2008 Rapport Skrivet 13 April 2008 går inte att ta tillbaka något raderat data från något zelda spel och inga spel ja känner till heller Mmm.. de känner ja ju till men men.. finns de ingen möjlihet att ändra namnet på link o hästen.. vill ju inte ha samma namn som grabben.. han sparade ju sin data på min därav byttes ju även mitt namn. nej, de går inte å byta namne
Rekommendera inlägg