swagzter Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 (redigerat) Hejsan! Idag så köpte jag cs och jag har stoppat in cd:n, installerat spelet/spelen och loggat in på steam! Sen trycker jag på activate a steam game eller nåt och skriver in koden som stod innanför cs fodralet! Men du står det helt stilla! CZ är 71%, deleted scenes e 99% o cs e 97% ! Men de är ingen download speed och det står stilla! Jag kan ladda ner typ dedicated server på tools m.m! Men cs. cz o deleted scenes funkar inte :S !!! Och när jag dubbelklickar/startar nån av spelen så står de Ditt köp hanteras fortfarande! Steam informerar dig när det är klar eller nått! VAD SKA JAG GÖRA?? Vänta som jag har gjort hela dan eller???? Tacksam för svar :) //Alexander Eriksson!! Redigerat 12 April 2008 av 95alexander95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zorrax Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Du kanske skulle testa att laddaner en för en... det kanske hr blivit överbelastning. Testa lada ner 1 spel och fortsätt så då tror jag att det ska funka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 12 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Ojj nu funkar det :D Men nu står de "This steam account doesnt own the game... Please login to the correct account! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Ojj nu funkar det :D Men nu står de "This steam account doesnt own the game... Please login to the correct account!Hm, har du spelet på ett annat acoount? Om inte så.. Har nån stulit ^^ Skojja, men har du fler än ett account? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 14 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Aa jag har fler än en...Men bara en me cs! Men "what ever"... Nu funkar det... Igår när jag gick in på mitt steam så stod de typ "ditt köp har nu blivit aktiverat" eller nått! SÅ NU KAN JAG LIRA CS!! WOOOhhOO!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg