Gäst TheWho Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Höll på med det ett halvår, slösade väl ca 170 (ca 1 vecka) timmar sammlagd tid på den innan jag klarade det. Men Salzalda du har väl aspergers eller nåt om jag inte minns fel? :) Så då tänker ju du mer logiskt än oss andra och löser den fortare. ^^ (Om jag nu minns rätt.) Jag har ingen sjukdom, vad jag vet. ÄR en medelmåtta i IQ, ca 105-110. Helt normal. :) Aha, mitt misstag. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Grattis,orka rubiks kub.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 3x3 eller 4x4-rutig? Jag har en 4x4 och har pinsamt nog bara lyckats lösa en sida. Jag orkar inte lägga ner tid på skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Grattis min morbror är skicklig på det LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Grattis min morbror är skicklig på det LOL Orkade inte se klart den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 (redigerat) Jag har äntligen löst Rubiks Kub som jag köpte igår. :D Tog "bara" 10 timmar att plugga in detta utantill: -LIST OF ALGORITHMS- 1) Fi U Li Ui 2) Ri Di R D 3) U R Ui Ri Ui Fi U F 4) Ui Li U L U F Ui Fi 5) F R U Ri Ui Fi 6) R U Ri U R U U Ri 7) U R Ui Li U Ri Ui L 8) Ri Di R D Och att lösa själva kuben tog typ 5 minuter. *Stolt* Slå det om ni kan! :P (Jag gjorde denna tråden för jag äntligen förstår hur kuben fungerar, och för att jag är bäst... Not. :P) Grattis :) Då är det bara och börja träna ^^ Jag började kuba förra året i Augusti Mitt rekord är 22.86 men jag snittar 35sec Jag har någon månad kvar sedan är jag nere i 20-25sec i snitt :) Glöm inte att vara med på The Sunday Contest när du ligger runt minuten The Sunday Contest Redigerat 13 April 2008 av Thunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 (redigerat) Jag har äntligen löst Rubiks Kub som jag köpte igår. :D Tog "bara" 10 timmar att plugga in detta utantill: -LIST OF ALGORITHMS- 1) Fi U Li Ui 2) Ri Di R D 3) U R Ui Ri Ui Fi U F 4) Ui Li U L U F Ui Fi 5) F R U Ri Ui Fi 6) R U Ri U R U U Ri 7) U R Ui Li U Ri Ui L 8) Ri Di R D Och att lösa själva kuben tog typ 5 minuter. *Stolt* Slå det om ni kan! :P (Jag gjorde denna tråden för jag äntligen förstår hur kuben fungerar, och för att jag är bäst... Not. :P) Grattis :) Då är det bara och börja träna ^^ Jag började kuba förra året i Augusti Mitt rekord är 22.86 men jag snittar 35sec Jag har någon månad kvar sedan är jag nere i 20-25sec i snitt :) Glöm inte att vara med på The Sunday Contest när du ligger runt minuten The Sunday Contest Vilken taktik använder du när du snittar 20-25sekunder? Antar att du inte använder Layer-By-Layer, som tar ca 1 minut för riktiga proffs. :P 3x3 eller 4x4-rutig?Jag har en 4x4 och har pinsamt nog bara lyckats lösa en sida. Jag orkar inte lägga ner tid på skiten. Använder 3x3, är inte bra att ge sig på 4x4 när man precis har börjat. :P Redigerat 14 April 2008 av Salzalada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Jag snittar 40 sekunder med LBL Men jag använder F2L och då tar jag 35 sekunder. En 4x4x4 kan du klara med de kunskaper du redan har. Kanske blir lättare om du lär dig en algoritm som parar ihop kanter men det går utan :P Sveriges kub sida: Svekub Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 (redigerat) Jag har smo de flesta andra försökt och misslyckats :P så jag tänkte försöka göra det efter din lilla "mall" här då.... det gick åt h*lvete det också xD måste missat eller gjort nåt nån gång för mycket ^^ EDIT:kollade på videon och fatatr nu vad som var felet xD -trög-. Iaf, efter att ha sett det så inser jag nu att hoppet är lagom dött xD Redigerat 14 April 2008 av Simple Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 f*n jag skulle vilja börja med det igen nu fast min är borta >:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 Jag har som mest klarat 2 sidor :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Den som har världsrekordet har alldeles för lite vänner och allt för mycket fritid..I lol'd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.