VivaGuy Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Hur gör man banditerna till statyer och samma sak med alla banditer?? Tacksam för svar! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MjOlBaGgEn360 Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 kan man göra banditerna till statyer? det visste inte jag! vilken level är du på? B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VivaGuy Skrivet 13 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 kan man göra banditerna till statyer? det visste inte jag! vilken level är du på? B) Jag är i level 73 durå? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MCHM Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Har inte heller "hört" att man kan göra banditerna till statyer däremot kan du hålla dem borta genom att handla "staty" svärdet (Captains Cutlass) av Ivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VivaGuy Skrivet 15 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 kan man göra banditerna till statyer? det visste inte jag! vilken level är du på? B) Jag är i level 73 durå? :D Bra! Tack, jag hatar pester så nu jaevlar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MCHM Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 Kul att kunna hjälpa till, Vilka achivments har du kvar? Jag är just nu på level 78 så då ligger ganska lika. ;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MjOlBaGgEn360 Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 kan man hålla borta professor pester? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VivaGuy Skrivet 21 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 kan man göra banditerna till statyer? det visste inte jag! vilken level är du på? B) Jag är i level 73 durå? :D Bra! Tack, jag hatar pester så nu jaevlar!! alla utom fertilize the taffly :( jag vet inte hur man g;r Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MjOlBaGgEn360 Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 vad menar du med fertilize the taffly? :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MCHM Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Man får Tafflyn att äta olika blommor för att den ska kunna göra gödning, jag återkommer imorgon ska kolla upp en grej först. kan man hålla borta professor pester? :blink: Köp svärdet av Ivor som du håller borta Banditerna med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Jag har det hemma men kommer inte så långt på det :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MCHM Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Jag har det hemma men kommer inte så långt på det :rolleyes: Kom med dina frågor så ska vi hjälpa dig komma igång ordentligt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.