Tygger Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Jag har det hemma men kommer inte så långt på det :rolleyes: Kom med dina frågor så ska vi hjälpa dig komma igång ordentligt. :) vet du hur man får en Jeli?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MCHM Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Vet inte om Jeli finns, har inte fått det bekräftat kanske bara ett rykte?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 har alla pinatas utom buzzenge och Eaglair. e i snart lvl 60. (har ej läst nån story om att Jeli ej finns) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MCHM Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Ja, vi får väl se om det dyker upp någon Jeli, är nu på level 98 och ännu inte sett till någon men det vore ju coolt B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lehmann Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 kan man göra banditerna till statyer? det visste inte jag! vilken level är du på? B) Jag är i level 73 durå? :D Bra! Tack, jag hatar pester så nu jaevlar!! alla utom fertilize the taffly :( jag vet inte hur man g;r Jag tror att för "Taffly" Achimentet ska du gör gödsel med den, och "Fertilize" tror jag att du ska få ett egg att kläckas med Cluckels! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MCHM Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 (redigerat) För att få Achievement 25, Taffly Fertilizer så ska du få en Taffly att göra gödning. Mata en Taffly med te x ett Äpple för röd gödning Krusbär för grön gödning Kotte för brun gödning Achievement 37 är Cluckles hatches egg Rikta en Cluckles mot ett ägg så den sätter sig på det och "värper". Redigerat 7 Augusti 2008 av MCHM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dumdummare Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 (redigerat) vilka djur kommer efter nivå 43? :huh: sen, hur får man en juciegusser??? taksam för svar :thanks: Redigerat 20 September 2008 av dumdummare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MCHM Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 En JUICYGOOSE får du om du matar en Quackberry med ett krusbär För att den ska svärma behöver du a, 100 "pinometer" vatten b, den ska äta 2 Newgats För att få fram varianterna a, Mata med en banan för att få Gul/Rosa b, Näckros frö och Pappegojblom frö och en vallmo blomma Rosa/Orange c, Ek frö Grön/Gul Vad jag vet finns det inga steg efter 11 då har du möjlighet att få en DRAGONACHE Ha det bra och Lycka Till!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riller Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 hur blir man "mäster svärmare" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MCHM Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 För att bli mästersvärmare krävs att man har svärmat 5 gånger (klarat labyrinten) och att man har alla 7 Pinator av den sort i samma trädgård. Vill man göra det lätt för sig kan man ta hjälp av GRETCHEM FETCHEM´S man betalar henne för att fånga in de pinator man behöver. Bara man har 7 st av samma art så blir man mästare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.