Addikoko Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Hej! Jo...jag fattar inte hur man skriver in stretchskeleton? Typ: stretchskeleton 0.3 jag provade men det gick inte! Hur ska man skriva det? Skriver jag det fel? :( Måste veta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addikoko Skrivet 14 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Hallå? :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 dubbelposta inte-,- varför ska du göra stretch skeleton? gubben blir ju bara längre och de ser skit fult ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addikoko Skrivet 3 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 dubbelposta inte-,- varför ska du göra stretch skeleton? gubben blir ju bara längre och de ser skit fult ut Man kan göra de kortare oxå <_< Jag vill prova och kolla hur de ser ut!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Du kan ju kolla vad det rätta fusket är på "Fusk & Recensioner" du msåte väl ha gjort nåt fel annars. Skriv "help" i fuskrutan då får du upp ganska många fusk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg