Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Ja, det kommer ju komma nedladdningsbart material till GTA IV till X-box 360. Men inte till PS3! Tycker det är mycket dåligt, GTA har ändå funnits till Playstatoion längst. Och vi som har köpt PS3 och väntat på GTA IV ska väll inte få behöva sälja sitt PS3 för att köpa en 360, bara för att få mer av spelet?! :angry: :(

Gäst Kabby
Skrivet

Jag är ganska säkert på att PS3 kommer att få sitt eget exklusiva material i framtiden.

Skrivet

Det är ju MS som har köpt allt extra material även om jag tycker det är dom som har PS3 som väntar sig det mest.

Tycker Sony borde göra nåt åt saken, det är ju inte bara dom som vill ha extra saker :o

Skrivet

Microsoft hade GTA IV som exclusivt spel till Xbox 360 innan Playstation 3 kom ut.

Darför kan de vara omöjligt att GTA IV skulle kunna vara exclusivt Playstation spel, lyckligt nog fick Sony GTA IV till Playstation 3. Då var de avklarat.

Detta nerladdningsbara matrialet kommer nog aldrig komma till Playstation 3, eftersom Microsoft betalade 300 miljoner kroner för att få matrialet och att inga andra system/konsoler skall ha tillgång till det.

Personlig Åsikt:

Om det nerladdningsbara matrialet kommer vara extra "uppdrag" lär de inte göra nåt, då hälften som körde San Andreas aldrig ens blev klar med Storyn, dom var mera för friheten.

Fast de måste ju vara nåt stort eftersom Microsoft betalade rätt mycket liksom.

Och jag tror vi PS3 spelare kommer till början bli avensjuka, fast endå lär de inte påverka så mycket.

Skrivet

Kommer inte komma till ps3 då microsoft har betalat 50 miljoner dollar för att det ska vara exklusivt till xbox.

Tur att jag har Xbox 360 och gta iv förhandsbokat redan :D bara 11 dar kvar.....

Skrivet

Du sade inget som redan har tagits upp som är viktigt för andra användare att veta ! ?

Förstår inte vinkeln med det bara..

--------------------

Stå för vad du säger !!

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...