Desu Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Jag har läst i ett antal guider att det blir enklare att klara av Guru/Yogi killen (då du ska följa han) om du pausar tiden, för då ska han tydligen inte reagera på att du är där. Hur pausar man tiden så att ingenting händer men du fortfarande kan röra dig runt göra saker m.m Jag vet att ALT + 1 och ALT+2 Saktar ned respektive snabbar upp tiden, men hur gör man för att pausa :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 tryck p? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 14 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Tack så hemskt mycket, jag trodde seriöst att pausa spelet på det viset krävde nån speciell knapptryckning, men ironin visade sig trots allt. Tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.