💬
Logga in
Fuska.se

Inte Betala 599kr För Gta Iv

22 svar · startad

I GAME i farsta eller globen så kan man byta in 2 ps3 eller xbox 360 spel mot gta iv och 100 presentkort så om jag typ

köper 2 xbox 360 spel från game för ungefär 149kr och tar bort alla game klistermärke på fodralen och skivan skulle jag kunna lämna in dom

mot gta iv + 100kr presentkort? eller skulle ni tänka er att göra det?

Nivå 8 · Veteranfuskare

Vilken affärsman...

man sparar ju 200-300spänn

Nivå 8 · Veteranfuskare

Exakt. :D

Nivå 8 · Veteranfuskare

Det är 2 PS3-spel eller 3 Xbox 360 spel väl?

Jag har i alla fall gjort det. Åkte ner och köpte 3st 360spel för 99:- st och bytte in de samtidigt som jag förhandsbokade GTA IV. Så får man GTA IV för en RIKTIGT BILLIG PENG.

Nivå 7 · Fuskare

jag gjorde det samma på ebgmaes men frågade om man fick göra så först och dom sa bara att det var en fuling och att dom inte komemr stoppa mig så tog det som att det var ok så köpte 3 spel för 99 st och byte in dom och fick det. men frågade först om dom spelen gick.

Nivå 3 · Lärling

Haha! fasen också jag som inte bor så nära annars hade jag också gjort det! smart där. :P

ska byta in viva piniata och forza motorsport (ett paket) + kameo mot gta iv och 100kr presentkort

Nivå 8 · Veteranfuskare

Tror inte VP och FM (ett paket) funkar, tyvärr. Man får typ 100:- om man byter in bara VP men bara 80:- om man byter in VP och FM (ett paket). Så tror du måste ha ett spel till.

----

När jag köpte 3spel för 99:- styck så frågade han bara om jag ville göra dealen och han sa själv att han gjort så.

16 Apr 2008
Nivå 11 · Veteranfuskare

Tänkte göra precis som Tyresö - Köpa tre billiga spel i någon affär för att sedan byta in dem mot GTA + 100 spänn

17 Apr 2008
Nivå 10 · Veteranfuskare

Era luringar där. ;)

Det kanske jag också borde pröva,

EB har ju också den idiotiska dealen.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Affäreerna måste ju förlora mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket på det.

18 Apr 2008
Nivå 2 · Novis

Det finns i alla ebgames och game butiker så ni kan bara åka till dom som finns nära er :D

Har en kompis som gjorde samma sak i Ebgames

20 Apr 2008
↗ till inlägget

Affäreerna måste ju förlora mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket på det.

Om inte mer :o
Nivå 5 · Fuskare

va menar du med inte betala 599kr?

21 Apr 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Han kanske menar:

HEY! Titta hit om du vill få reda på hur du kan få GTA IV för mindre än 599:-! HEY!

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Han kanske menar:

HEY! Titta hit om du vill få reda på hur du kan få GTA IV för mindre än 599:-! HEY!

kanske det ;)

Men jag skulle ha gjort det man tjänar skit mycket.

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jo, men samtidigt får de in en massa begegnade spel som de kan sälja.

jag menar om du köper gta iv så kostar den säkert 599kr men om man köper tre spel därifrån förr 99kr och byter in får man gta iv och 100kr presentkort, då sparar man 300kr + presentkort

Nivå 6 · Fuskare

Nice affär!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in