Hoppa till innehåll

Wow


Karokikiri
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst TheWho

Tjenare, Underar om någon vet nån gratis bot som lvlar och lootar osv, en bra bot helt enklet som funkar, och är gratis.

Skulle gärna behöva veta det hehe.

vet någon?

Ja, det finns massa men inga jag säger till idiotiska leechers.

 

 

EDIT:

Rubrik: jag ber"!

Snälla, kan du ej bärrta nån bra!? hehe :D

Det här är ett PM som avskummet skickade till mig, och jag sa klart och tydligt att jag inte skickar till leechers och noobs som dig. ._.

Redigerat av TheWho
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns en gratis som heter Zolofighter, den botten är gratis och den håller sig uppdaterad med patcher.

Den funkar ungerfär som Glider, den använder waypoints för att ta sig fram. Jag vet inte riktigt hur classerna med spells och spånt funkar men den lootar dödar ressar när du dör. Länken for du googla fram inte så svår att hitta hoppas du får den att funka om du väljer den. Själv rekommenderar jag att du köper Innerspace och använder Openbot eller köper Glider.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

Jag testade Zolofighter för ens tund sen men de funkar inte jag får ej i gång de...man ska ha nåt guess account osv osv fattar inte ett piss.

Haha förstår du inte ZoloFighter som nog är den minst advancerade boten så ska du inte botta. ._.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

kan du ba förklara hur man gör thewho snälla? eller kan i ta de msn, eller...skit i mig om du vill..men om du gör de ska du ej skriva här mere heh

ne ja kan intee ba förklrara hur man gö för leechers ohc noobs11!!1!! :angry: :angry: :angry: :angry:

 

Seriöst, någon som inte ens kan googla efter instruktioner eller läsa på deras hemsida måste vara riktigt j*vla dum i huvudet, och du kan räkna med att ditt account blir bannat ganska fort. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...