g1zm0 Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 Jag testade Zolofighter för ens tund sen men de funkar inte jag får ej i gång de...man ska ha nåt guess account osv osv fattar inte ett piss.Guest Accountet är att du måste aktivera det inbyggda gäst accountet som finns i datorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 (redigerat) ZoloFighter är ingen bot för folk som inte kan stratergisera. Det finns en j*vla massa bots som använder minnet för att köra runt, gratis alltså, dock är ingen lika bra än Glider eller OB. Det är inte så förbannat svårt att köpa skiten, regga dig på paypal och betala 20$(117.154322 KR) för glider om nu vill ha en botjävel. Redigerat 16 April 2008 av Poison Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 ZoloFighter är ingen bot för folk som inte kan stratergisera. Det finns en j*vla massa bots som använder minnet för att köra runt, gratis alltså, dock är ingen lika bra än Glider eller OB. Det är inte så förbannat svårt att köpa skiten, regga dig på paypal och betala 20$(117.154322 KR) för glider om nu vill ha en botjävel. Eller 10$ för att köpa Innerspace och använda OB. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 ZoloFighter är ingen bot för folk som inte kan stratergisera. Det finns en j*vla massa bots som använder minnet för att köra runt, gratis alltså, dock är ingen lika bra än Glider eller OB. Det är inte så förbannat svårt att köpa skiten, regga dig på paypal och betala 20$(117.154322 KR) för glider om nu vill ha en botjävel. Eller 10$ för att köpa Innerspace och använda OB. Ja, man ska inte använda gratis bots om man inte kan hantera dem.. Det enda jag kan rekommendera är Glider eller OpenBot. OpenBot är bättre, men har en månadskostnad, Glider har en engångsavgift men glider elite har en månadskostnad. Om man ska välja mellan Innerspace och Glider så anser jag att man ska köpa Innerspace och köra OpenBot på den då det är en bättre bot än glider, men också en mycket mer advancerad bot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg